STAP 1

Overleg en Demo

We beginnen door met u samen te werken om inzicht te krijgen in uw bedrijfsprocessen en primaire doelstellingen om te garanderen dat wij u een perfecte oplossing kunnen bieden. Dit overlegproces stelt ons in staat u een gepersonaliseerde demonstratie te geven, waarmee u kunt zien hoe onze oplossing kan worden ingericht om te voldoen aan uw specifieke behoeften.

MCS Consultation Demo

STAP 2

Implementatie en Training

Op basis van decennia aan gecombineerde branchekennis en projectbeheerervaring begeleiden wij u door een zorgvuldig gestructureerd implementatie- en trainingsprogramma. Onze medewerkers zijn ervaren verhuursoftwarespecialisten en zullen ervoor zorgen dat u het beste rendement uit uw software-investering haalt. Wij garanderen dat wij uw softwarevereisten vervullen, terwijl we ook uw budget en tijdschema in de gaten houden. Ons proces omvat bedrijfsanalyse, ‘proof of concept’ (experimenteel ontwerp), acceptatietests door gebruikers, beoordelingen en het gezamenlijk nastreven van uw doelstellingen.

MCS Implementation Training

STAP 3

Ontwikkeling

Als u een specifiek proces heeft dat uniek is voor uw bedrijf of markt, kan ons team van ervaren ontwikkelaars met u samenwerken om de software te configureren die past bij uw behoeften. Ontwikkeling kan uiteenlopen van kleine wijzigingen tot grote functionele uitbreidingen of volledig nieuwe mogelijkheden.

MCS Development Innovation

STAP 4

Ondersteuning

We hebben een vriendelijk en goed opgeleid klantenondersteuningsteam dat erop gericht is u gemoedsrust te geven wanneer u gebruik maakt van MCS-rm. Ze zijn van 09:00 tot 19:00 uur Nederlandse tijd beschikbaar om u te helpen. De reactietijd hangt af van het niveau van uw ondersteuningsovereenkomst en de ernst van de situatie.

U bent nooit alleen met MCS. U kunt contact opnemen met ondersteuning om al uw aanvragen of vragen te beantwoorden en u kunt incidenten bekijken of naar voren brengen of zelf informatie opzoeken via onze 24/7 MCS Customer Club en Kennisbank. U kunt dit ondersteuningsportaal gebruiken om incidenten vast te leggen en daar toezicht op te houden en om toegang tot de meest diverse informatie te krijgen.

MCS Support

STAP 5

Accountbeheer

Een van de vriendelijke accountmanagers uit ons team wordt toegewezen als uw belangrijkste aanspreekpunt binnen onze organisatie. Uw accountmanager zal regelmatig contact met u houden om ervoor te zorgen dat uw systeem nog steeds aansluit bij uw vereisten naarmate uw bedrijf groeit en uw doelen in de loop der tijd veranderen. Bovendien krijgt u de gelegenheid om onze reguliere webinars bij te wonen om op de hoogte te blijven van nieuwe en opkomende softwarefunctionaliteiten.

MCS Account Management

Neem contact op

Voor meer informatie over wat MCS-rm voor uw bedrijf kan betekenen, bel ons op +31 (0) 85 0020805 of gebruik ons aanvraagformulier.

Contact